راه طبیعی و گیاهی برای مقابله با ویروس‌ها چیست؟

راه طبیعی و گیاهی برای مقابله با ویروس‌ها چیست؟

سلامانه : اگر ویروسی سلامتی شما را به خطر اندازد اقدام سریع با ویتامین‌های طبیعی، مکمل‌ها و گیاهان می‌تواند اثر آن ویروس را درجا متوقف کند.

به گزارش پایگاه خبری سلامانه، natural news در گزارش اخیر خود برخی از این آنتی‌ویروس‌ها گیاهی را معرفی کرده است:

ویتامین‌ها: ویتامین A، D، E و C همگی از مواد غذایی حیاتی برای سیستم ایمنی و شناخته شده برای مقابله با ویروس‌ها هستند. ویتامین C به ویژه در بین این موارد از همه معروف‌تر است.
روی و سلنیوم: ثابت شده است که روی برای سرماخوردگی خوب است و نیز به‌عنوان درمانی مناسب برای جای زخم تب‌خال مؤثر است. سلنیوم نیز برای عملکرد صحیح سیستم ایمنی و ساخت تعداد بیشتری گلبول سفید ضروری است.

پروبیوتیک‌ها: این مواد همواره در حفظ سلامت روده به‌ویژه زمانی که بدن با حمله ویروس‌ها و احتمال آسیب رسیدن به سیستم هاضمه روبرو است مفید بوده است. غذاها و نوشیدنی‌های پروبیوتیک بدون شکر اضافه می‌تواند توازن باکتری‌های بدن را در حد سالم نگه دارند.

سیر: با خاصیت ضد قارچی، ضد ویروسی و ضد باکتریایی خود نه تنها به مقابله با ویروس کمک می‌کند بلکه هر عفونت ثانوی را نیز خواهد کشت.

 

چای کوهی: تأثیر بسیار خوبی در درمان آنفولانزا، تب خال و ایدز دارد.

  • نقره کلوئیدی
    این نقره در عملکرد آنزیم‌هایی که به ویروس‌ها (و همچنین باکتری‌ها و قارچ‌ها) امکان استفاده از اکسیژن را می‌دهند مداخله می‌کند.
  • چای سبز
    فلانوئیدهای موجود در این چای با جلوگیری از ورود ویروس به سلول‌های میزبان و با متوقف ساختن تکثیر ویروس گزینه خوبی برای از بین بردن عفونت‌های ویروسی است.
  • عصاره برگ زیتون

مطالعات نشان داده است که این عصاره مانع از تکثیر ویروس‌ها می‌شود به طوری که 115 نفر از 119 بیمار با مصرف آن از عفونت‌های تنفسی و 120 نفر از 172 بیمار از عفونت‌های ویروسی پوست مانند تب خال رهایی یافتند.

  • ریشه شیرین بیان
    این گیاه تکثیر ویروس، جذب سلول و توانایی ویروس برای نفوذ به سلول‌ها را کاهش می‌دهد و گزینه خوبی در درمان ایدز است.

محصولات شرکتهای گروه شاری را مشاهده کنید